Duux Threesixty Smart DXCH07 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Duux Threesixty Smart DXCH07 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

s****************@l****** 21-03-2024

Aanrader

Geschreven voor: Duux Threesixty Smart DXCH07

Sinds kort heb ik de Duux in huis. Ik gebruik de Duux om de zolder te verwarmen, de centrale verwarming is niet los van elkaar te bedienen en de thermostaat hangt in de huiskamer.
Mijn eerste indruk bij het unboxen is dat de Duux er stijlvol uitziet, niet zwaar is en niet te veel knoppen heeft.

Direct volgens het stappenplan de app gedownload, maar helaas lukte het verbinden niet. De Duux gaf aan verbonden te zijn, maar de app gaf aan de Duux niet te kunnen zien. Na een aantal dagen nogmaals proberen leek dit probleem spontaan verdwenen te zijn. Maar een product hoort direct te werken of een duidelijk hulpcentrum te hebben. Dit heb ik gemist.

De Duux verwarmd goed, de kamer wordt aangenaam warm. De hoogste stand maakt redelijk lawaai. Vergelijkbaar met een middelstand van de afzuigkap. Niet prettig om continu in dat geluid geconcentreerd te moeten werken. Maar is de kamer eenmaal lekker warm, dan kan de Duux het goed op temperatuur houden met de twee lagere standen.

Conclusie is dat de Duux goed zijn werk doet na de opstartproblemen met de app. Tevens is hij licht en makkelijk verplaatsbaar wat het ideaal maakt om de Duux mee te nemen of te verplaatsen naar een andere ruimte. Ik ben tevreden, zeker voor het bedrag.

Pluspunten

• Verwarmt goed
  • Niet zwaar

Minpunten

• App is goed, maar werkte niet direct
  • hoogste stand maakt meer lawaai

d**************@g******** 21-03-2024
Geschreven voor: Duux Threesixty Smart DXCH07

Wat een kanon ik heb deze in de slaapkamer staan om het een beetje warm te maken. Het is handig dat het smart is. En ik het dus lui vanaf me bank de kachel aan kan zetten. De kachel is niet zeer luidruchtig maar maakt wel geluid ! De duux is ook zeer compact en gemakkelijk te plaatsen. Ik kan het zeker aanraden

b***********@g******** 19-03-2024

Zuinig en stille verwarming

Geschreven voor: Duux Threesixty Smart DXCH07

Ik heb dit product gekocht voor mijn schoonouders, via bol.com.

Omdat zij een airco in de huiskamer (en slaapkamer) hebben hangen word de keuken behoorlijk koud in de regenachtige en koude dagen.

De verwarming slaat niet meer aan als de ruimte al verwarmd is door de airco. Na even bij een kennis zijn mening en ervaring over infrarood panelen te hebben gehaald vielen deze af, omdat de benen vrij koud blijven en boren vereist is.

Dit product is ideaal, in de keuken onder de tafel, met de app te bedienen en verwarmd meer dan voldoende om het behaaglijk warm te maken in korte tijd.

Vaak zetten mijn schoonouders de verwarming aan als ze de ruimte moeten gebruiken, en dan is het vrijwel direct goed toeven.

Omdat de Duux niet zo groot is, staat hij zeker niet in de weg. Hij verwarmt onder de tafel meteen de benen. Dat mis je als je verwarmd met een infraroodpaneel.
Als je boven even een verwarming nodig hebt, pak je de duux gewoon en zet je die daar neer, extra slaapkamers zijn zo warm als het nodig is.
Voor de prijs hoef je het dus niet te laten en deze verwarming gaat ook mee op vakantie voor in de caravan.

In verhouding is het gebruik van stroom in selectieve mate beter en goedkoper dan het gebruiken van gas voor de verwarming, hiermee ben je dus ook besparend bezig.

Pluspunten

• Klein
  • Stil
  • Krachtig
  • Wifi

Stukato 14-03-2024

Verwarming met potentie, maar komt belofte niet na

Geschreven voor: Duux Threesixty Smart DXCH07

Bij aanschaf van deze Duux Threesixty 2 was ik heel enthousiast en dat was ik ook na het uitpakken van het product. De grijze variant, die ik had besteld, ziet er elegant uit en is heel compact. De bedieningsmogelijkheden op het apparaat zelf zijn simpel en doeltreffend. Het apparaat kan aan en uit gezet worden en de verwarmingsniveaus kunnen ingesteld worden. In de periode dat ik dat ik dit product heb mogen testen heb ik ervaren dat het verwarmen van ruimtes tot 30m2 en zelfs groter vrij effectief gaat. Ik ben echt wel onder de indruk van de effectiviteit van dit product.

Naast de simpele mogelijkheden van de 2 knoppen op het apparaat zelf biedt Duux ook een app aan voor het ‘smart’ gedeelte van het apparaat. Vinden en toevoegen van het apparaat aan de app verliep redelijk eenvoudig. Helaas hield het daar dan ook wel mee op. Bedienen van de Threesixty bleek onmogelijk en daarmee verliest dit product een groot deel van zijn functionaliteit en gemak. Instellen van schema’s, timers, klokthermostaat, ventilatieniveaus en het simpelweg aan of uit kunnen doen op afstand zijn daarmee allemaal niet mogelijk. Een beloofde, maar niet functionerende app is naar mijn mening hetzelfde als een defect product. Ik zie de potentie van het product en ik ben ook echt wel tevreden over een deel, maar de defecte app is echt een hele slechte zaak.

Pluspunten

• 3 verwarmingsinstellingen
  • Effectieve verwarming

Minpunten

• App werkt niet

Pinniewooh 12-03-2024

Tot 30m2 perfecte kachel

Geschreven voor: Duux Threesixty Smart DXCH07

Sinds 2 weken ben ik in het bezit van de Duux 360 II. Ik heb de kachel in verschillende ruimtes geplaatst om uit te proberen. Wanneer de ruimte niet groter is dan 30m2 dan lukt het om in vrij korte tijd (in stand 3) de ruimte goed op temperatuur te krijgen. Stand 3 maakt redelijk wat geluid dus daarna overschakelen op stand 1. De warmte vast houden in stand 1 lukt dan redelijk. Om de temperatuur vast te houden af en toe de kachel weer even op stand 3 zetten. De app is makkelijk te verbinden met de kachel en met google home. Helaas als ik dan vraag aan google home om de kachel aan of uit te zetten kan google home de kachel niet altijd vinden. Design van de kachel is super en de kachel is licht genoeg om makkelijk te verplaatsen. Kortom is je ruimte niet groter dan 30m2 dan is dit een goede kachel.

Pluspunten

• mooi design
  • licht van gewicht
  • snel op temperatuur wanneer ruimte kleiner 30M2

Minpunten

• werkt niet altijd perfect met google home
  • stand 3 maakt teveel geluid

p******@p******** 12-12-2022

Pas gekocht en werkt prima.

Geschreven voor: Duux Threesixty Smart DXCH07

Gekocht als bijverwarming voor in de woonkamer. Doordat hij verplaatsbaar is kan ik hem op iedere locatie gebruiken. Compact van vorm en geeft al binnen enkele seconden warme lucht welke in 3 standen is in te stellen zonder veel geluid. Deze eerst getest in de winkel om ons te overtuigen van geluid en warmte. Een prima alternatief voor infra rood panelen welke alleen maar plaatselijk verwarmen en tegen een veel hogere prijs. Heeft tevens een mooie uitstraling.

Pluspunten

• Compact en mooie uitstraling
  • Goede warmtebron zonder veel geluid.
  • Verplaatsbaar